Pagina's

vrijdag 9 mei 2014

deurhangers

Deze deurhangers heb ik gemaakt voor het creatief met papier blog.

De eerste hanger die ik gemaakt heb is deze voor een vrouw hiervoor heb ik gebruikt:


scrapvel hart/bloem lichtroze nr 301801

De hanger heb ik uitgesneden in de silhouette maar als je op google zoekt vind je diverser afbeeldingen van deurhangers.Snij de deurhanger uit het scrapvel en mat dit op het wijnrode karton.
Stans uit anjerwit de creatable  plak er een sutkje muisgrijs achter en mat dit op het wijnrode karton dat je iets groter uitsnijdt.
Stans de roosjes uit mosgroen en wijnrood en plak de roos volgens voorbeeld op de hanger.
Werk de hanger verder af met de schoentjes,labeltjes,tule en een parfumflesje.



De tweede hanger die ik gemaakt heb is voor een muziekkamer die wij hierboven hebben.
Hiervoor heb ik gebruikt:

Scrapvel hart/bloem zilvergrijs 298863
scrapvel swirl zilvergrijs 301816

De werkwijze voor de hanger staat hierboven beschreven.
Snij uit het zilvergrijze scrapvel een rechthoek van 9 x 4,5 cm en mat dit om anjerwit wat je iets groter hebt uitgesneden. Plak dit volgens voorbeeld op de hanger. De Gitaar en muzieknoten heb ik met de silhouette gesneden. Het mannenhoofd en de letter zijn een collectable mal.

1 opmerking:

  1. Super leuk zijn ze Marina.
    Je kunt ook de hanger van Marianne natekenen, werkt ook goed als mal.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen